Als groothandel of online verkoper is het belangrijk om producten snel en efficient van en naar jouw magazijn en klanten te krijgen. Slimme inkoop-, voorraad en verkoopprocessen, een eenvoudig te beheren webshop en effectieve logistiek, in de vorm van de software van Velisoft bieden de uitkomst.
Klanten kunnen producten of diensten bij jou afnemen op basis van een abonnement. Denk hierbij aan een onderhoudscontract of maandelijkse levering van grondstoffen. Met de software van Velisoft maak je eenvoudig een abonnement voor een klant aan. De applicatie geeft dan aan wanneer een vooraf ingestelde periode is verlopen, zodat processen automatisch in gang worden gezet. Dit geeft overzicht en bespaart veel tijd.
Het is mogelijk om de software van Velisoft te koppelen met je boekhoudpakket. Eén van de belangrijkste voordelen hiervan is dat de kans op het maken van fouten sterk vermindert. Het handmatig doorvoeren van bijvoorbeeld facturen is tijdrovend en kan leiden tot het maken van fouten of vertragingen in het betaalproces. Bij het versturen van een factuur verwerkt de applicatie deze direct in de boekhouding. Dit zal enorm veel tijd en moeite besparen.
Door Velisoft ontwikkelde webshops kunnen worden gekoppeld aan Velifact.
Velifact functioneert dan als beheersysteem voor de webshop, maar ook als artikelbeheer, klantenbeheer en voor het verwerken van binnengekomen orders. Ook zonder enige kennis van techniek, is ons systeem zeer eenvoudig te gebruiken. Je kunt overzichtelijk en snel nieuwe producten toevoegen, prijswijzigingen doorvoeren, en het voorraadbeheer wijzigen. Binnengekomen orders krijgen automatisch een pakbon en vanuit de order kan er eenvoudig een factuur worden aangemaakt.
Je kunt in Velifact een barcode of QR-code aan een artikel koppelen. Vervolgens kunnen medewerkers de artikelen scannen met hun smartphone of een handscanner. De informatie van het gescande artikel kan op verschillende manieren worden gebruikt. Je kunt bijvoorbeeld direct alle informatie over het artikel uitlezen of het artikel van de voorraad afschrijven.
Het scannen van artikelen betekent niet alleen veel tijdwinst, het verhoogt ook de nauwkeurigheid van je processen. Bij het handmatig overnemen van informatie, kunnen kleine foutjes worden gemaakt, die voorkomen kunnen worden door het proces te automatiseren.
Hoe houd je grip op je inkoopkosten en marges en hoe bepaal je een verkoopprijs? Hoe zorg je ervoor dat je producten op tijd en via de juiste transporteur worden geleverd?
Hoe factureer en offreer je specifieke artikelen, die niet alleen een artikelnummer, maar bijvoorbeeld ook een houdbaarheidsdatum, certificaat, eenheid of gewicht hebben?
Hoe zorg je ervoor dat je webshop up-to-date is, zodat je klanten altijd de juiste informatie ter beschikking hebben?
Deze complexe vraagstukken vertalen wij naar een eenvoudig, overzichtelijk systeem. Dit levert je nauwkeurigheid, overzicht en efficiëntie op.
Velifact ondersteunt je in de breedte van je organisatie; van kwaliteit tot financiën en van de inkoop tot de logistiek.
Zoek je softwareontwikkelaars die met je meedenken over het optimaliseren van bedrijfsprocessen binnen jouw branche? En ben je benieuwd op welke manieren de software van Velisoft jou veel tijd en moeite zal gaan besparen?
Wij gaan graag met je in gesprek.
Door Velisoft ontwikkelde websites en webshops kunnen worden gekoppeld aan Velifact. Dit is het software-pakket van Velisoft.
Velifact functioneert dan als beheersysteem voor de website, maar ook als artikelbeheer, klantenbeheer en voor het verwerken van binnengekomen orders.
Stuur je regelmatig facturen met een vast bedrag naar een klant of werk je op abonnementsbasis?
Laat opdrachten of facturen dan periodiek terugkomen op basis van jaar, maand, week of dag.
De applicatie geeft aan wanneer de periode is verlopen, zodat bijvoorbeeld de planning automatisch wordt ingevuld. Dit geeft overzicht en bespaart veel tijd.
Gebruik een smartphone of handscanner voor het scannen van QR-codes of barcodes. Inplaats van zoeken naar het betreffende artikel, scan je de code.
Ook kunnen artikelen worden gekoppeld aan bepaalde QR-codes of barcodes, zodat ook inkopen direct kunnen worden verwerkt.
De software van Velisoft is makkelijk te koppelen met jouw boekhoudprogramma. Deze automatisering zal je al snel veel tijd besparen. Je kunt het jezelf zo nóg makkelijker maken.